FAQ

FAQ

Jeg har et problem med at gennemføre min bestilling. Siden bliver sort, når jeg trykker ”Gennemfør ordre”. Hvad skyldes det?

Vi anbefaler meget, at du bruger enten Mozilla Firefox ( kan gratis lades ned her: http://www.mozilla.org/sv-SE/firefox/fx/) eller Google Chrome ( kan gratis lades ned her: : http://www.google.com/intl/sv/chrome/browser) som webblæser. Et andet alternativ er,  at du kontrollerer din version af Internet Explorer og opdaterer den til den allerseneste (gør du her: http://windows.microsoft.com/sv-se/internet-explorer/download-ie).  Det vil komme til at fungere betydeligt bedre at bestille og købe bøger på Harlequin.dk.

Hvor kan jeg finde information om Harlequinforfattere?

Se siden Vore forfattere, hvor du finder yderligere information.

Jeg genkender denne bog. Er den blevet udgivet tidligere?

Vore udgivelser består hovedsageligt af nyskrevne ikke tidligere udgivne bøger. Som abonnent på vore serier får du altid nye bøger. Sommetider publicerer vi en bog igen med henblik på salg i butik og/eller vor webbshop. I disse tilfælde angives dette i informationen om bogen.

Hvordan gør jeg, hvis jeg vil oversætte Harlequinbøger?

Vi ser gerne, at vore oversættere har arbejdet med oversættelse tidligere eller har en akademisk uddannelse i sprog. Læs mere under Bliv oversætter i menuen.

Tag kontakt med redaktionen for en prøveoversættelse på redaktionen@harlequin.se

Hvor er den nærmeste butik, som sælger Harlequinbøger?

Tag kontakt med kundeservice kundeservice@harlequin.dk, så hjælper vi dig med at finde en butik i nærheden.

Telefonnummeret er 80 88 24 99.

Hvor henvender jeg mig, hvis jeg har synspunkter om bogens tryk eller indhold?

Send et brev, mail til kundeservice@harlequin.dk eller ring vor kundeservice, så hjælper vi dig.

...