Fri fragt fra DKK250

  • Du har ingen varer i din indkøbskurv.

Kundeservice

Kundeservice

Hvis du vil kontakte Forlaget Harlequin

Telefon i Danmark: 80 88 24 99
Telefontider: mandag kl. 10-12 og tis-fre kl. 9-12.
E-mail:kundeservice@harlequin.dk

Fakturaspørgsmål & Leverance

Fakturaspørgsmål
Faktura nummeret
Faktura nummeret står nederst til venstre på dine fakturaer. OCR-nummer skal altid oplyses ved betaling via netbank eller på indbetalingskort.

Restanceopkrævning på trods af betalt faktura
Hvis du har betalt en faktura og alligevel får en rykker for den, kontakt vores kundeservice på kundeservice@harlequin.dk.

Inkasso
Din faktura går til inkasso, hvis du på trods af skriftlige rykkere ikke har betalt den. Indtil din gæld er betalt, kan du ikke lave flere bestillinger på harlequin.dk.

Forkert pris på faktura

Hvis der står en forkert pris på din faktura, ser vi gerne, at du kontakter os på kundeservice@harlequin.dk, så vi kan hjælpe dig.

Husk venligst følgende først:

Det er altid den pris, der står anført på ordrebekræftelsen, som gælder.
Tilbud er altid tidsbegrænsede.

Kreditkontrol af nye kunder

Når du registrerer dig som ny kunde hos harlequin.dk, henvender vi os til Klarna AB om din kreditværdighed. (Det er ingen kreditoplysning og registreres ikke som en sådan). Hvis du er registreret som dårlig betaler, forbeholder vi os ret til at begrænse betalingsmåde eller nægte dig at blive kunde. Du skal være fyldt 18 år for at handle hos harlequin.dk. Vi forbeholder os ret til at annullere ordrer fra personer, som har opgivet urigtige personoplysninger og/eller er registreret som dårlige betalere. Dine personoplysninger behandles ifølge gældende dansk lov. Læs mere om vilkårene under Sikkerhedspolitik.

Mangler ordrebekræftelse
Vi sender altid en ordrebekræftelse, samtidig med at en ordre bliver afgivet. Bekræftelsen sendes til den e-mailadresse, som du har opgivet, da du blev kunde hos harlequin.dk.
Ved visse typer af e-mailkonto kan ordrebekræftelsen havne i spam-mappen. For at undgå det skal du angive order@harlequin.dk som godkendt afsender hos din mail-udbyder. Så modtager du fremover ordrebekræftelser og andre vigtige meddelelser direkte i din indkurv.

Vi har ingen mulighed for at sende ordrebekræftelser flere gange til dig.

Leverance

Dine bøger sendes direkte hjem til din adresse. Hvis du har valgt at betale via faktura, følger et indbetalingskort med leveringen. I visse tilfælde skal du hente større bestillinger på det nærmeste posthus.

Leveringstid
Leveringstiden er normalt 10 arbejdsdager fra bestillingsdagen. Vi tager forbehold over for udsolgte titler, lagerbeholdning hos vores leverandører samt eventuelle prisfejl.

Reklamation og retur

Ved fejl på varer eller leverance kontakt vores kundeservice.
Ved fortrydelse betales returportoen af kunden (sørg for at medfølgende faktura ligger i pakken ved retur).

Varer savnes i leverancen

Hvis en vare står som leveret på din faktura, men ikke findes blandt de leverede varer, beder vi dig om at kontakte vores kundeservice på kundeservice@harlequin.dk.


Jeg har ikke fået mine varer

Hvis du ikke har fået dine varer inden for den lovede leveringstid, kontakt vores kundeservice på kundeservice@harlequin.dk.